به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد مهدی زاهدی شامگاه سه شنبه در جمع هواداران این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بابل افزود : به رئیسی به این دلیل رای می دهیم که حامی محرومین و مستضعفین است و زندگی سالمی داشته و همیشه عدالتخواه بوده است.
وی اظهار داشت: حجت الاسلام رئیسی به هیچ عنوان از مسیر ولایت خارج نمی شود و می تواند ایران را به پیشرفت و تعالی برساند.
او ادامه داد: ما به دلایل مختلف به روحانی رای نمی دهیم ؛ او شخصیتی است که حتی به 10 درصد از وعده های خود عمل نکرده است.
زاهدی گفت: رئیس جمهوری فعلی در چهار سال گذشته حدود 450 وعده در حوزه های مختلف به مردم داده که اجرایی نشده و یا اگر اجرا شده باشد، بسیار اندک است و به 10 درصد هم نمی رسد.
وی افزود: در دولت تدبیر و امید، کشور ما در حوزه اقتصادی و سیاسی ضربه های زیادی خورده است و تنها حدود 30 درصد از شهرک های صنعتی ما فعال است.
زاهدی گفت: وابستگی درآمد کشور به نفت در دولت روحانی بیشتر شده و به قول خودشان که در ابتدای این دولت 800 هزار بشکه نفت می فروختتند و الان به 2 میلیون و 400 هزار بشکه رسیده است و این نشان می دهد که این دولت نتوانسته است شعارهای خود را در این حوزه اجرایی کند.
وی افزود: در برجام به آن چیزی که ادعا شده نرسیده ایم و آمریکا چک های خودش را نقد کرده است ولی ما نتوانستیم آن کار را انجام دهیم.
او ادعا کرد که بزرگترین اختلاس تاریخ کشور در این دولت با فساد 80 هزار میلیارد ریالی در بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان رخ داده است .
خبرنگار : فریبرز سیفی ** تنظیم کننده : حسن فلاحتی ** انتشار دهنده : تاج محمد شیری
/1860/7343/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.