به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهدی محمدی روز یکشنبه در جلسه توجیهی و آموزشی قوانین انتخابات با عوامل اجرایی شعب اخذ رای که در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر برگزار شد، افزود : مهم ترین وظیفه شما به عنوان عوامل اجرایی در بدو ورد آن است که آثار و علائم تبلیغاتی ورودی شعبه اخذ رای را از بین ببرید و نگذارید این اتفاق در ورودی شعبه بیفتد .
وی ادامه داد : در روز انتخابات وظیفه ناظرین و اعضای محافظ صندوق برگزاری انتخابات در چهارچوب قانون است و شما هم باید در آن روز تعامل ، همدلی خود را با آنها بالا ببرید زیرا این امر باعث می شود تا انتخابات بدون دردسر برگزار شود.
فرماندار قائمشهر با بیان اینکه همه دست اندرکاران انتخابات امین آرای مردم هستند و تحت هیچ شرایطی حق تبلیغ له یا علیه کسی را ندارند ، ، گفت : اگر فکر می کنید باید از نامزد مورد نظر خود حمایت کنید و نمی توانید قانون انتخابات را رعایت کنید از همین حالا انصراف خود را اعلام کنید.
محمدی ادامه داد : همچنین در روز انتخابات هیچ کسی حق ندارد برای کسی رای بنویسد زیرا این کار خلاف قانون است.
وی اضافه کرد : توقع این است که تمامی دست اندرکاران انتخابات در روز رای گیری اگر با موردی خلاف قانون مواجه شدند بلافاصله ان را به نماینده فرماندار اطلاع دهند و تحت هیچ شرایطی اجازه ندهند کسی از رای خود عکس بگیرد زیرا این کار به معنی خرید و فروش رای است .
فرماندار قائمشهر گفت : انتخابات شورای شهر قائمشهر در 88 شعبه به صورت الکترونیکی برگزار می شود و برای هر شعبه اخذ رای سعی شده است تا از 2 نماینده فرماندار حضور داشته باشند.
محمدی با تاکید براینکه در زمان پایان رای گیری در شعبه را باید بسته شود ، افزود : اگر کسی برای رای دادن بعد از ساعت مقرر مراجعه کرده است ، کسی حق ندارد در را به رویش باز کند .
وی حفظ آرای مردم را مهم توصیف کرد و گفت : آنچه که در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در حوزه شهرستان برای ما افتخار بود آن بود که بازرسین و مجریان یک مورد شکایت از احدی دریافت نکردند.
شورای اسلامی شهر قائمشهر 9 عضو دارد و رای دهندگان باید در روز اخذ رای حداکثر اسامی 9 نفر را در برگه رای بنویسیند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.