علی نصیری روز دوشنبه در نشست تخصصی کارگروه اشتغال شهرستان افزود : این تسهیلات به 25 نفر از افراد واجد شرایط پرداخت شده است .
وی سیاست صندوق کارآفرینی امید را تنوع در ایجاد مشاغل و محدود نکردن پرداخت تسهیلات به مشاغل کشاورزی و خدماتی دانست و گفت که به همین خاطر پارسال چهار فقره تسهیلات در حوزه راهداری و حمل و نقل به افراد واجد شرایط در شهرستان سیمرغ پرداخت شد .
نصیری افزود : در سال جاری هم تفاهمنامه های خوبی با سازمان ها منعقد شده که از جمله آن ها پرداخت تسهیلات به زندانیان آزاد شده ، پرورش دهندگان ماهیان گرم آبی و سردآبی ، احداث کنندگان باشگاههای ورزشی ، خریداران خودروی ' ون ' برای حمل و نقل روستایی است .
وی شعار صندوق کارآفرینی امید در سال جاری را ' روستای بدون بیکار ' معرفی کرد و گفت که اگر جوانان روستایی در زمینه بومگردی و احداث خانه مسافر اقدام کنند ، این صندوق ضمن انجام بازدید و تایید نسبت به پرداخت تسهیلات با بهره کم اقدام خواهد کرد .
نصیری سهم شهرستان سیمرغ از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید را 2 درصد اعلام کرد و گفت که تلاش می شود تا از اعتبارات شناور شهرستان های دیگر هم برای متقاضیان تسهیلات خوداشتغالی استفاده شود.
سیمرغ طبق آخرین سرشماری سال 95 با داشتن 19 هزار و 376 نفر ، کم جمعیت ترین شهرستان استان مازندران محسوب می شود.
خبرنگار : مهدی باقری جامخانه ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
م ب / 1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.