به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد امین رضا زاده روز جمعه در نشست هم اندیشی نقش رسانه ها و احزاب سیاسی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در محل استانداری مازندران افزود : تمام عوامل برگزاری انتخابات اعم از مجریان و هیات نظارت از سوی مردم انتخاب می شوند و این حضور مردم در تمام صحنه ها اجازه دستیازی به انتخابات و رای مردم را نخواهد داد.
وی ادامه داد : علاوه بر آن ، مجریان اصلی انتخابات اعم از وزارت کشور و شورای نگهبان نیز به عنوان امانتدار آرای مردم با اختیارات قانونی که در اختیار دارند، از آرای مردم حفاظت می کنند.
رضازاده اظهار داشت : نتایج انتخابات در دوره های گذشته نشان داده که مجریان و ناظران انتخابات به عنوان نیروهای مردمی و وفاداران نظام امانتدار آرای مردم بودند.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور افزود : با این روند باید احزاب و رسانه ها زمینه تشویق مردم به شرکت در انتخابات را فراهم کنند تا بتوانیم شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشیم.
وی ادامه داد : انتخابات نتیجه برد - برد برای ملت و حاکمیت خواهد داشت و مشارکت حداکثری در انتخابات باعث اقتدار حاکمیت می شود و این حضور سبب ارتقای شان و جایگاه مردم می شود.
رضازاده گفت : حاکمیت با بیطرفی در انتخابات و رعایت قانون بستر مناسب برای مشارکت حداکثری مردم را فراهم کرده است و مردم باید از بستر ایجادی برای حضور گسترده خود و تاثیرگذاری رای خود بر تعیین سرنوشت بهره بگیرند.
وی افزود : مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند و با هوشیاری و درایتی که در مردم وجود دارد ، ملت ما مشارکت گسترده ای در این رویداد سیاسی خواهند داشت.
در مازندران 43 حزب و گروه سیاسی و افزون بر 100 پایگاه خبری، 10 روزنامه محلی و حدود 400 خبرنگار فعالیت دارند.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.