دولت یازدهم با اتخاذ رویکرد درست برای فراهم کردن فضای مناسب در جهت تقویت پایدار وضعیت معیشتی مردم و از جمله کارگران تلاش کرد.

به گزارش ایلنا،محسن نریمان در گردهمایی ستادهای کارگری 26 گانه به همراه روسای تشکل های عالی کارگری و بازنشستگی مازندران، اظهار داشت: همیشه دستان گرم کارگران حضورم را در مجلس شورای اسلامی حتمی کرده است.

وی با بیان اینکه ،افتخار می کنم که فرزند کارگر هستم، افزود: دولت یازدهم با اتخاذ رویکرد درست برای فراهم کردن فضای مناسب در جهت تقویت پایدار وضعیت معیشتی مردم و از جمله کارگران تلاش کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در مازندران با اشاره به مناظره اخیر و بیان 4 درصد، افزود: الگوی آنها همان منحرفان آمریکایی کج فهم هستند تادر این دوره از منظر پوپولیسمی به نتیجه برسند.

وی خطاب به افراد دولت مقابل با اشاره به افزایش یارانه  ،گفت: شما چگونه دروغ می گویید که آقای لاریجانی رئیس قوه مقننه  اذعان کرد که ما قانون را چنان تنظیم کردیم که مسائل ونزوئلا در ایران تکرار نشود،ضمن اینکه یارانه ها قابل افزایش نیست.

نریمان ، با بیان اینکه مشکل ما عوام فریبی و دروغ  است، ادامه داد: گروهای رقیب دولت در اقشاری نفوذ می کنند تا وعده های دروغین آنها اثر کند اما این را بدانند که مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.

وی با یادآوری اینکه 22 میلیون 600 هزار فضای اشتغال تحویل دولت احمدی نژاد شد، گفت: همچنین در همین دولت ،اشتغال زایی با 700میلیارد دلارنیز به صفر رسید.

وی،با بیان اینکه یکی از مهم‎ ترین دستاوردهای دولت یازدهم در طول فعالیت خود کنترل نرخ تورم است و افزود: دولت آواربرداری خوبی از اقتصاد مخرب برجای مانده از دولت نهم و دهم انجام داد و باید فرصتی دیگر به این دولت داده شود تا بتواند برنامه خود را در این حوزه به پایان برساند.

نریمان ، گفت: دولت یازدهم با کاهش نرخ تورم موفق شد، امکان افزایش نرخ دستمزد کارگران به میزانی بالاتر از نرخ تورم را فراهم کند و از این طریق برای کاهش  شکاف هزینه و درآمدهای خانوارهای کارگری تلاش کند.

وی ضمن دعوت همه اقشار مختلف در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در ادامه به تلاش بیشتر درجهت حمایت دولت روحانی در استان مازندران تاکید کرد .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.