حمید پورمحمدی روز شنبه در حاشیه همایش روسای شعب بانک کشاورزی کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بابلسر افزود: این میزان اعتبار با توجه به فشارسنگینی که برروی بانک کشاورزی به ویژه در بخش بیمه بوده است از سوی دولت تخصیص یافت و مطالبات کشاورزان بیمه شده خسارت دیده از امروز قابل پرداخت می باشد.
وی با بیان اینکه در سال 96 مبلغ 30 هزار میلیارد ریال سرمایه بانک کشاورزی افزایش می یابد اظهارداشت: همچنین با توجه به اینکه استقبال بسیار خوبی از بخشودگی وام ها و تسهیلات کشاورزی شده است با هماهنگی های بعمل آمده در روزهای اخیر با رئیس بانک مرکزی ایران، مقررشد مبلغ سه هزار و 500 میلیارد ریال دیگر به بانک کشاورزی اختصاص داده شود.
وی در بخش دیگری با اشاره به فناوری های نوین در بانکداری کشاورزی ادامه داد: ارتباط با کشاورزان ، روستائیان و دهقانان ، بانک کشاورزی را از ارتقاء فناوری های نوین باز نداشت و این ویژگی به روز بودن، بانک کشاورزی را به نگین انگشتری نظام پولی کشور تبدیل کرده است.
پورمحمدی با بیان اینکه بیش از 200 هزار نفر در نظام بانکداری کشور مشغول به خدمت می باشند و بخش زیادی از آنها دارای حداقل حقوق هستند؛ گفت: دولت در جهت افزایش حقوق پرسنل بانکی بدنبال راهکار می باشد که امیدواریم در این زمینه نتیجه خوبی بدست آید.
همایش روسای شعب بانک کشاورزی کشور، امروزشنبه با هدف هم افزایی برای نیل به جایگاه واقعی بانک کشاورزی در متل بانک کشاورزی بابلسر آغاز شد و تا فردا ادامه دارد.
بانک کشاورزی یک هزار و 919 شعبه در سطح کشور دارد.
خبرنگار: زینب حبیب پور گودرزی **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
7328/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.