تشکلات کارگری و ،اعضای ستاد هفته کارگر خانه کارگرمازندران ، به مناسبت آعازین روز از هفته کارگر با آیت ا... معلمی امام جمعه قائمشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، دراین دیدار آیت اله معلمی  با تاکید بر اهمیت نقش کارگران و کارفرمایان در جامعه،گفت:باید تلاش نمائیم تا برنامه فعالیت ها و کارهایمان به روز و با توجه به نیاز مردم پیش رود تا همان طور که در دنیا پیش می روند ما نیز در مسیر پیشرفت قرار گیریم.

ایشان خاطر نشان کرد:تحول و نوآوری در کار بسیار مهم است و مسئولین باید برای ایجاد شغل بر مبنای نوآوری و سلیقه مردم برنامه ریزی نمایند.

آیت ا..معلمی نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری اظهار داشت:کیفیت در دنیا حرف اول را می زند و این مقوله برای بازار بسیار مهم و حائز اهمیت است.

سپس نصراله دریابیگی رئیس ستاد هفته کارگر مازندران  با تبریک هفته کارگر به تمامی تلاشگران عرصه تولید و خدمات،گفت:برای تبیین  اهداف اقتصاد مقاومتی ،مدیریت هوشمند و هدفمند در اجرایی نمودن اقتصادی پویا و پایدار باید مورد توجه قرار گیرد.

دریابیگی افزود:در حوزه اشتغال و اقتصاد؛مشکلات متعددی داریم که امید است بتوانیم با برنامه ریزی  این بحران را پشت سر گذاشته و به جامعه ای با نرخ مشارکت موثر و اشتغال بالا دست یابیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.