کامران اصغری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این محصولات در زمینه های کشاورزی ، صنعتی ، خدماتی ، فنی و مهندسی بود که به کشورهای خاورمیانه ، آسیایی ، اروپایی و عربی صادر شد .
وی ادامه داد : پیشتر شرکت های تعاونی کمتری در زمینه صادرات به کشورهای دیگر فعالیت داشتند که برجام و گسترش ارتباطات با کشورهای دیگر ، اثرات خاص خود همچون بازار فروش محصولات شرکت های تعاونی را برای تعاونگران مازندران فراهم آورد .
مدیر کل تعاون مازندران با اشاره به حمایت ها برای توانمندسازی تعاونی های استان ،افزود : به همین منظور سال گذشته پرداخت بیش از 17 میلیارد ریال تسهیلات از صندوق توسعه ملی به بخش صنعت و بیش از 43 میلیارد ریال تسهیلات این صندوق به تعاونی های بخش کشاورزی مازندران مصوب و اجرایی شد .
به گفته اصغری با توانمند سازی ، ساماندهی و ایجاد بسترهای اشتغال برای کار جویان زمینه اشتغال برای 2 هزار و 394 نفر در مازندران فراهم شده است .
وی از تشکیل 142تعاونی ، تحویل یک هزار و 271 واحد مسکن مهر و 600 واحد مسکن سایر تعاونی ها به عنوان بخش دیگری از فعالیت های سال گذشته اداره کل تعاون در مازندران برشمرد .
12 هزار و 952 تعاونی اعم از در حال بهره برداری ، در دست اجرا ، غیر فعال و راکد در مازندران وجود دارد که حدود 70 هزار نفر در تعاونی های فعال این استان مشغول به کار هستند .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.