سید اسماعیل علوی روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود آنکه صراحتا در قانون انتخابات مراحل مختلف آن برای داوطلبان تشریح واطلاع رسانی شده، متاسفانه از سوی برخی نامزدها، برخی حرکت ها با هدف وسمت سوی تبلیغاتی زودهنگام است و به آنها نیز اخطاریه داده شده است.
وی ادامه داد: قطعا این نوع تخلفات نامزدهای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر، در روند تایید صلاحیت آنها نیز تاثیرگذار خواهد بود.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر آمل همچنین ازنامزدهای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر به خصوص حوزه شهری آمل درخواست کرد که از هر نوع تبلیغات زودهنگام خودداری کنند که درصورت مشاهده این امر به ضرر خود انها خواهد بود.
علوی همچنین به برخی شایعات مطرح شده مبنی بر رد صلاحیت تعدادی از اعضای فعلی شورای اسلامی شهر آمل که در شبکه های اجتماعی مطرح شده، واکنش نشان داد وگفت تاکنون هیچ پرونده ای برای بررسی صلاحیت ها ارسال نشده است و این شایعات صحت ندارد.
از زمان نام نویسی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در حوزه های شهری شهرستان آمل تاکنون 9 نفر درحوزه شهری آمل وچهار نفر در شهرهای رینه ، گزنگ ، دابودشت و امام زاده عبدالله انصراف دادند.
در مجموع یکهزار و 977 نفر در شهرستان آمل با نام نویسی در سامانه جامع انتخابات ، داوطلب نامزدی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شدند که با انصراف 13 نفر هم اکنون یکهزار و 964نفر در صحنه انتخابات باقی ماندند.
مسن ترین فردی که برای شوراهای اسلامی در مازندران نام نویسی کرده یک مرد 83 ساله و جوان ترین هم یک شهروند 25 ساله است که هر دو برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در آمل نامزد شده اند.
رسیدگی صلاحیت داوطلبان درهیات اجرایی شهرستان طبق جدول زمانبدی انتخابات در حال انجام است.
آمل، رینه، گزنک، دابودشت و امامزاده عبدالله از شهرهای شهرستان آمل هستند. این شهرستان با بیش از 400 هزار نفر جمعیت دارای پنج بخش مرکزی، لاریجان، دابودشت، دشت سر و امامزاده عبدالله است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود.
خبرنگار : مهدی غلامی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1899ک/7327
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.