رئیس اداره ورزش و جوانان بابل گفت: مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس تهران در ابتدای فعالیت های ورزشی خود یک کشتی گیر بوده و حتی در رده های نونهالان عنوان استانی نیز کسب کرده بود ولذا با همکاری خانواده این مرحوم مسابقه 10 جانبه کشتی در بابل به نام او برگزار می شود.
حبیب امیرنیاء روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در این دوره از مسابقات 10 تیم شرکت دارند که از این تعداد سه تیم ازاستان های تهران، گلستان و البرز و هفت تیم دیگر از شهرهای مختلف مازندران می باشند.
وی ادامه داد: این دوره از مسابقات کشتی به یاد 24 شماره پیراهن هادی نوروزی در 24 وزن و در 24 فروردین ماه جاری در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان در استادیوم آزادی بابل برگزار می شود.
وی بیان کرد: به صورت نمادین در اولین کشتی که در این دوره از مسابقات برگزار می شود صوت آغاز مسابقات توسط هانی نوروزی یادگار هادی نوروزی به صدا در خواهد آمد.
امیرنیاء گفت: در هر رده سنی نفرات اول تا سوم علاوه بر دریافت حکم قهرمانی و جوایز، پیراهن هادی نوروزی که با شماره 24 ثبت شده است را دریافت می کنند.
هادی نوروزی که با پیراهن شماره 24 به عنوان کاپیتان در تیم پیروزی حضور می یافت با این شماره نیز ابدی شد و دوستدارانش این شماره دو رقمی را بر روی مزارش هم حک و ابدی کردند.
کاپیتان سرخپوشان تهران اول تیر ماه 1364 در روستای کپورچال شهرستان بابل دیده به جهان گشود و در نهم مهر ماه سال 1394 در منزلش در تهران به دلیل ایست قلبی درگذشت .
نوروزی هنگام مرگ 30 سال داشت و از این ورزشکار مازندرانی که بیشتر شهرتش را مدیون اخلاق پهلوانیش است، 2 فرزند به نام های هانی و هانا به یادگار مانده است.
خبرنگار: فریبرز سیفی **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1899/7343
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.