مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: از آغاز طرح ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تاکنون 34 هزار و 849 خانوار فرهنگی و غیرفرهنگی شامل 125 هزار و 448 نفر در مراکز اسکان نوروزی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق سراسر استان پذیرش شدند.

سید علی قاسمی یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به حضور خیل عظیم مسافران نوروزی و لزوم ساماندهی این مهمانان که برخی با هدف بهره مند شدن از زیبایی های طبیعی و جاذبه های توریستی وارد مازندران می شوند و برخی نیز در مسیر زیارت امام هشتم از شهرهای استان عبور می کنند، اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان از یک ماه قبل از آغاز تعطیلات با راه اندازی ستاد اسکان نوروزی در ادارات آموزش و پر ورش شهرستان ها و مناطق سراسر مازندران تلاش کرد در ساماندهی این جمعیت میلیونی سهیم باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه مراکز اسکان نوروزی آموزش و پرورش شامل مدارس، اردوگاه ها، خانه معلم و مرکز آموزش رفاهی فرهنگیان در ساحل خزرآباد ساری کلیه امکانات رفاهی مورد نیاز مسافران نوروزی از قبل مراکز آماده شد، گفت: اطلاع رسانی لازم در این بخش صورت گرفت که حاصل این برنامه ریزی و هماهنگی  این بود که تا پایان روز 12 فروردین در مجموع34 هزار و 849 خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی شامل 125 هزار و 448 نفر در مراکز اسکان نوروزی ادارات اموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان پذیرش شدند.

قاسمی گسترش صنعت توریسم و حضور مسافران داخلی و خارجی در استان را یک فرصت برای اقتصاد و کشاورزی مازندران توصیف و تاکید کرد: ادارات و سازمان های مختلف لازم است در این زمینه مشارکت داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود: آموزش  و پرورش به سهم خود تلاش کرد با تمهید مقدمات و آماده سازی یک فضای امن و توام با آرامش خاطره ای خوش از مازندران در ذهن مسافران فهنگی و غیر فرهنگی بجا بگذارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.