فرمانده سپاه کربلا مازندران،گفت: در سال 95 با همت دانشجویان جهادی مازندران قریب به 200 خانه برای محرومان ساخته و تحویل نیازمندان شد.

به گزارش ایلنا،محمد حسین بابایی در جمع خبرنگاران  اظهار داشت:مهم ترین هدف اردوی جهادی پرورش روحیه جهادی و آماده شدن جوانان در مقابل دشمن است.

وی افزود: اینکه دانشجوی جوان بدون درنظر گرفتن موقعیت جغرافیایی، رنگ و نژاد و زبان ،از شهر و دیار خود مهاجرت می کند و با روحیه خودباوری و ایثار در برابر فشار های اقتصادی و محرومیت های ایجاد شده توسط دشمن با حضور در مناطق محروم  مشغول به کار می شود بسیار ارزشمند است.  

فرمانده انتظامی مازندران حمایت و  پشتیبانی از اردوی جهادی را لازمه کار دانست  و با اشاره به  اینکه  دانشجویان جهادی در تلاش هستند که با تامین اعتبار به کارهای عمرانی مناطق محروم بپردازند، گفت: در سال 95 با همت دانشجویان جهادی مازندران قریب به 200 خانه برای محرومان ساخته و تحویل نیازمندان شد.

وی با تاکید بر ترویج اردوهای جهادی بیان کرد: در سال 95 ، هزار اردوی جهادی را در استان مازندران پیش بینی کردیم که 600 اردوی جهادی محقق شد .

فرمانده سپاه کربلا مازندران ادامه داد:در سال 96 هم 1000 اردوی جهادی در نظر گرفته شد و  تلاش ما بر این است همه این اردوها محقق شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اعتباراتی که در سال 96 برای اردوهای جهادی در نظر گرفته شده ، گفت:  با تشکیل قرارگاه جهادی که درسراسر کشور ایجاد شده است، مناطق محروم شناسایی می شوند و پیش بینی می شود تعداد اردوهای جهادی چه در داخل استان و چه در خارج از استان چندین برابر شود.

وی افزود:  یکی از کارهای خوبی که توسط جهادگران مازندرانی انجام شد حضور اردوهای جهادی در استان های لرستان و خوزستان و شادگان و مناطق محروم عرب نشین بود .

بابایی ادامه داد: امسال هم در مناطق محروم اندیکا مسجد سلیمان و گروهی دیگر در بندر خمیر هرمزگان  جهادگران مازندران حضور داشتند . همچنین گروه جهادی علمدار نیز به همراه  یک گروه جهادی از  تهران در ایام اربعین برای اولین بار به یکی از روستا های محروم  کربلای معلی  برای عمران و آبادانی اعزام شدند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با تاکید بر اینکه باید اردوهای جهادی را  جدی بگیریم و از آن حمایت اساسی کنیم، افزود :  این ظرفیت ، استعداد و آمادگی  در جوان های ما وجود دارد  که  در سال 96 علاوه بر گروههای جهادی دانشجویی پایگاه های مساجد و محلات ما هم وارد اردوهای جهادی شوند.

بابایی بیان داشت:  در سال 95  بعضی از گروهای دانش آموزی  هم در اردوهای جهادی شرکت کردند که تجربه بسیار خوبی بود و امیدواریم در سال 96 شاهد مشارکت بیشتری باشیم .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.