رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران،گفت: مدیریت گردشگری در مازندران به برنامه ریزی نیاز دارد و اینکه نقاط ضعف و قوت بررسی و آسیب شناسی شود.

به گزارش ایلنا،محمود نوربخش با حضوردر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به شعار رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال  اظهار داشت: این شعار مسئولیت ما را بیشتر می کند و باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه تولید ناخالص ملی مازندران از سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات تشکیل شده است گفت:سهم مازندران در بخش کشاورزی 21 درصد،صنعت 29 درصد و ۵۱.۷ درصد سهم مازندران از تولید ناخا لص ملی دربخش خدمات است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندارن گفت: اگر قرار است به سمت توسعه حرکت کنیم باید در سبد کالا، همه هزنیه ها کاهش یابد.

وی با بیان اینکه  کاهش هزینه های گردشگری به معنای برخورداری از رشد و توسعه خواهد بود ادامه داد: همه باید  به سمت فراهم کردن زیر ساخت ها حرکت کنیم .

نوربخش از گردشگری به عنوان یک فرصت مناسب برای ایجاد اشتغال اشاره کرد وگفت: باید از این ظرفیت در جهت ارتقای اقتصاد پایدار بهره گیری کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران با اشاره به افزایش روزافزون گردشگران نوروزی افزود: آمار و اطلاعات کمک می کند تا بتوانیم تحلیل و برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم و همچنین باید نقاط ضعف و قوت بررسی و آسیب شناسی شود.

نوربخش عزم ملی را لازمه تحقق گردشگری پایداربرشمرد و گفت:  باید از بحث آی تی و آی سی تی برای توسعه گردشگری استفاده کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.