جعفرقمی اویلی یکشنبه شب درگفت و گو با خبرنگار ایرنا حواشی ایجاد شده در آئین معارفه ' لطف الله آجدانی ' سرپرست فرمانداری آمل را مربوط به تعداد معدودی از مخالفان دولت تدبیر و امید و حامیان دولت سابق در این شهرستان اعلام کرد.
وی افزود : تغییر و تحول مدیریتی امر طبیعی است و همه ما باید به قانون تن بدهیم و از ایجاد حواشی که باعث از بین رفتن فرصت ها می شود، پرهیز کنیم.
تغییر فرماندار آمل پس از دو هفته گمانه زنی های رسانه ای سرانجام روز یکشنبه رنگ واقعیت به خود گرفت و استاندار مازندران با حضور در فرمانداری آمل ، آجدانی را که از چهره های شناخته شده آملی است به عنوان سرپرست فرمانداری معرفی کرد.
پیش از این ' احمد منفرد ' که او هم از نیروهای همراه دولت تدبیر و امید است ، از پائیز سال 94 سکان فرمانداری آمل را بر عهده داشت .
معارفه آجدانی که همزمان مدیریت آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران را بر عهده دارد و محقق و پژوهشگر شناخته شده تاریخ به شمار می رود ، با مخالفت تعدادی از افراد که به گفته مسئولان محلی همواره در مخالفت با دولت تدبیر و امید حاشیه سازی می کنند ، مواجه شد.
این عده در مدعی هستند که برای معرفی فرماندار باید دیدگاه آنان نیز اخذ می شد.
شهرستان 400 هزار نفری آمل با فرمانداری ویژه اداره می شود
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.