به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسعود سلطانی فر در بدو ورود به آمل به ورزشکاه 10 هزار نفری در حال ساخت این شهر رفت و از مراحل مختلف ساخت آن بازدید کرد.
این ورزشگاه را باشگاه ورزشی فرهنگی کاله مازندران در کیلومتر 5 جاده هراز در دست ساخت دارد.
این سالن ورزشی 10 هزار نفری بعد از ورزشگاه آزادی تهران دومین سالن ورزشی سرپوشیده کشور محسوب می شود و هم اکنون با حدود 25 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.
باشگاه کاله اعلام کرده است که این سالن ورزشی را با هزینه ای بالغ بر 680 میلیارد ریال تکمیل و اواخر سال 97 یا اوایل سال 98 افتتاح خواهد کرد.
وزیر ورزش و جوانان همچنین از روند ساخت ورزشگاه پنج هزاری نفری آمل که تنها ورزشگاه نیمه تمام این شهرستان محسوب می شود ، بازدید کرد.
ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری آمل از سال 86 در محل ورزشگاه قبلی شهید چمران این شهر آغاز شد و به گفته پیمانکار تاکنون حدود 60 درصد پیشرفت کاری داشته است.
وزیر ورزش و جوانان در این بازدید به دغدغه های برخی پیشکسوتان فوتبال این شهرستان که از ساعت ها قبل منتظر ورود او به این ورزشگاه بودند، گوش داد و ابرازامیدواری کرد که روند ساخت این ورزشگاه تسریع شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، افتتاح سالن ورزشی مجدآرا در بهنمیر شهرستان بابلسر ، سالن پنج هزار نفری کشتی جویبار و پیست دوچرخه سواری و سالن 6 هزار نفری ماهفروجک و نیز خانه جوان ساری از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان در مازندران است .
سلطانی فر همچنین قرار است در جمع مسئولان سازمان های مردم نهاد و روسای هیات ورزشی مازندران هم سخنرانی کند.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.