مرمر فیروز پور یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : عصر امروز یک سرمایه گذار و کارآفرین قبل از اینکه جلسه شورای اسلامی شهر بابل آغاز شود در محل شورای حضور یافت و اعتراضاتی نسبت به شهردار بابل داشت .
وی اظهار داشت : ما منتظر بودیم تا اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بابل در جلسه حضور یافته و جلسه به صورت رسمی آغاز شود .
فیروزپور توضیح داد : قبل از اینکه جلسه به حد نصاب برسد و به صورت رسمی برگزار شود ، بین 2 تن از اعضای شورای شهر درگیری رخ داد ، اما متاسفانه برخی ها به دنبال بزرگ نمایی هستند.
وی افزود : اختلاف نظر در شورای شهر یک امر طبیعی است و به طور قطع در اولین جلسه شورا در خصوص این مسئله بحث و بررسی خواهد شد.
بعضی از رسانه ها مدعی شدند که در این جلسه درگیری فیزیکی میان 2 عضو شورای شهر رخ داد که منجر به بی هوش شدن یکی از آنها بر اثر ضربه لگد شد.
همچنین یکی از اعضای زن شورا هم در گفت و گویی که در فضای مجازی منعکس شد ، گفت که در این درگیری یکی از اعضای شورا به سمت دیگری چاقو پرتاب کرد و وی با پهن کردن چادرش ، جلوی اصابت چاقو به عضو دیگر شورای شهر را گرفت .
اختلاف در شورای شهر بابل مانند بسیاری از شوراهای دیگر شهرهای مهم کشور بر سر حمایت یا مخالفت با شهردار است که چندی پیش هم نشست شورای شهر بابل را با حاشیه هایی مواجه کرده بود.
شورای شهر 250 هزار نفری بابل به عنوان بزرگ ترین شهر مازندران 13 عضو دارد.
خبرنگار : فریبرز سیفی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7343/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.