مهدی پرهام روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا گفت که پس از مشورت با پیشکسوتان فوتبالی و تیم نساجی قائمشهر، حسین مسگر ساروی مربی تیم فعلا به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.
وی افزود : قرار است تا براساس فهرست سرمربی جدید تیم نساجی قائمشهر چهار بازیکن جدید برای تقویت حضور تیم در نیم فصل دوم به تیممان اضافه شوند و بزودی پس از انعقاد قرارداد با این بازیکنان اسامی آنها اعلام می شود.
به گفته وی در بین بازیکنانی که در فهرست جذب نساجی قائمشهر قرار دارند، اسامی برخی از بازیکنان لیگ برتری نیز دیده می شود.
حسین مسگر ساروی متولد 1336 قائمشهر از مربیان موفق ایران و مازندران است . وی یکی از اعضای تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام ملت های آسیا 1986در سئول کره جنوبی بود که ایران در این رقابت ها با شکست 6 بر 5 در برابر میزبان از دور رقابت ها حذف شد.
مالک نساجی مازندران در مورد تعیین مدیرعامل تیمش گفت : پس از استعفای مدیرعامل قبلی ، عبدالحمید رمضانی قائم مقام باشگاه به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.
پرهام افزود : طبق توافق با بازیکنان بخشی از قرارداد آنها برای نیم فصل اول نیز پرداخت شد و امیدواریم با برگشت آرامش به تیم بتوانیم در نیم فصل دوم نتیجه مطلوبی بگیریم.
تیم نساجی قائمشهر یکی از 2 نماینده مازندران در رقابت های لیگ دسته اول جام آزادگان در پایان نیم فصل اول با 17 بازی و کسب 28 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و خونه به خونه دیگر نماینده استان نیز با همین تعداد بازی و امتیاز با تفاضل گل کمتر در رده پنجم قرار دارد.
از بین 18 تیم حاضر در رقابت های لیگ دسته اول 2 تیم به رقابت های لیگ برتر صعود می کنند که بر روی کاغذ در شرایط فعلی شانس 2 تیم سپیدرود و ملوان از استان گیلان بالاتر از سایر تیم هاست.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
/1899/6982

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.