حبیب حسین زادگان عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : در تماس معاون سیاسی و امنیتی استاندارمازندران با مالک نساجی قائمشهر، مالک باشگاه موظف شد تا 24 ساعت آینده نسبت به پرداخت دستمزد بازیکنان و کادر فنی و سایر هزینه ها اقدام کند.
وی اضافه کرد : مالک فعلی نساجی قائمشهر باید به تیمداری خود تا پایان نیم فصل دوم رقابت های فوتبال جام آزادگان ادامه دهد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اظهارداشت : مدیران استانی مرتبط نیز حمایت های خود را نسبت به تیم نساجی قائمشهر ادامه می دهند تا این تیم بتواند در این رقابت ها موفق شود.
نساجی قائمشهر یکی از 2 نماینده مازندران در رقابت های لیگ دسته اول جام آزادگان است که با بد عهدی مالک فعلی باشگاه در پرداخت نکردن دستمزد بازیکنان و کادر فنی با بحران مالی مواجه شد و با ورود مدیران استانی از جمله استاندارمازندران و تمایل مالک برای واگذاری امتیاز، فروش امتیاز این باشگاه قدیمی فوتبالی استان استارت خورد.
با وجود نشست های متعدد در روزهای گذشته با خریدار امتیاز باشگاه نساجی قائمشهر، در حالی که قرار بود امروز 12 دی ماه نقل و انتقال قانونی انجام شود، با حاضر نشدن مالک فعلی باشگاه نساجی، این انتقال منتفی شد.
نساجی قائمشهر در پایان نیم فصل اول رقابت های فوتبال جام آزادگان از 17 بازی با کسب 28 امتیاز در رده چهارم این رقابت ها قرار دارد.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
6982/1899

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.