بارش شدید برف در پایان هفته گذشته حدود ۱۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های حوزه راه، مبلمان شهری و روستایی مازندران خسارت زد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت : بارش شدید برف در پایان هفته گذشته حدود ۱۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های حوزه راه، مبلمان شهری و روستایی مازندران خسارت زد.

به گزارش جماران، علی اصغر احمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه خسارت‌های بارش برف و کولاک پایان هفته گذشته طبق گزارش‌های فرمانداری‌های استان جزئی و اندک بوده است، افزود: فرمانداری سوادکوه طبق برآوردهایی که داشت اعلام کرد که بارش برف شدید، حدود هشت میلیارد تومان به زیرساخت‌های حوزه راه این شهرستان خسارت زد و همچنین فرمانداری جویبار هم به اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران اعلام کرده که به دلیل بارش شدید باران خسارتی به مبلمان شهری و روستایی این شهرستان وارد شده است.

وی با بیان این که بیشترین مشکلات پیش‌آمده در حین و بعد از بارش برف شدید و کولاک در پایان هفته گذشته و اوایل هفته جاری در مناطق کوهستانی استان بود که باعث انسداد تمامی راه‌های فرعی و اصلی کوهستانی شده بود، گفت که با تلاش عوامل راهداری اکنون تمام این راه‌ها باز و اکنون تردد خودروها به صورت روان در تمام جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی استان در جریان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران تصریح کرد: با بارش برف و باران در پایان هفته گذشته، به صورت موردی قطعی برق ناشی از پارگی خطوط توزیع در برخی از مناطق کوهستانی شهرستان ساری، سوداکوه و جویبار را شاهد بودیم که عملیات بازسازی در کمترین زمان ممکن انجام شد و اکنون برق تمامی مناطق شهری و روستایی مازندران وصل است.

احمدی ادامه داد: با توجه به احتمال ناپایداری مجدد هوا در استان مازندران در پایان هفته جاری، تمامی نیروی‌های امدادی، هلال احمر، عوامل راهداری و شرکت‌های خدمات‌رسان در آماده باش کامل به سر می‌برند.

افت فشار گاز و لزوم صرفه جویی

وی نسبت به افت فشار گاز در پی کاهش محسوس دمای در استان مازندران هشدار داد و گفت: لازم است مشترکان در روزهای پیش‌رو با توجه به تداوم سرما، اصلاح الگوی و مدیریت مصرف را رعایت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران تصریح کرد: در حال حاضر، هیچ‌گونه قطعی گازی در سراسر استان نداریم و از مردم می‌خواهیم با مدیریت مصرف از افت بیشتر گاز جلوگیری کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.