طبق آخرین گزارش پلیس راه مازندران از ابتدای اجرای طرح محدویت‌های کرونایی در ظهر روز یکشنبه ۲۴ مرداد تا روز جمعه ۱۲ هزار و ۴۱۰ دستگاه خودرو از از ورودی‌های استان مازندران با ممانعت پلیس به مبدا برگشتند و ۶ هزار و ۵۶۶ خودرو نیز به دلیل مقاومت در مقابل پلیس، علاوه بر بازگشت به مبدأ مشمول پرداخت جریمه ۱۰ میلیون ریالی شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه ورودی‌های مازندران تا پنجم شهریور همچنان بسته است وخودروها اجازه ورود به استان را ندارند، گفت: هر خودروی غیر بومی در مناطق مختلف استان مازندران مشاهده شود توسط ماموران پلیس راه و دوربین‌های نطارتی ۱۰ میلیون ریال جریمه می‌شود.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، سرهنگ هادی عبادی از برنامه‌ریزی برای جریمه خودروهای مسافران و غیربومیان در استان هنگام خروج از مازندران نیز خبر داد و اظهار کرد: از صبح روز پنجشنبه تمام خروجی‌های استان مانند ورودی‌ها تحت کنترل قرار گرفته و هر خودرویی که با پلاک غیربومی از استان خارج می‌شود با توجه به حضور غیرقانونی‌اش در مازندران ۱۰ میلیون ریال جریمه خواهد شد.

به گفته وی این جریمه‌ها مشمول همه خودروهای مسافران استان می‌شود که چه پیش از اعمال محدودیت و چه پس از آن وارد استان شدند. یعنی حتی اگر خودرویی پیش از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مرداد که اعمال ممنوعیت تردد بین استانی آغاز شد وارد مازندران شده باشد نیز هنگام خروج جریمه خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.