با تایید دستگیری یک عضو دیگر شورای شهر ساری و استعفای یکی از اعضای علی البدل احتمال انحلال این شورا که به تازگی با ورود ۲ عضو علی‌البدل به حد نصاب رسیده بود، قوت گرفت.

دادگستری مازندران از دستگیری هفتمین عضو شورای اسلامی شهر ساری به دلیل اتهام فساد مالی دستگیر خبر داد و به این ترتیب خطر انحلال این نهاد در شهر ساری قوت گرفت.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا ، این عضو شورای اسلامی شورای شهر که در دوره قبل نیز سابقه عضویت در این نهاد را داشت، روز گذشته دستگیر و دادگستری استان مازندران نیز صبح امروز دستگیری این عضو شورا را مورد تایید قرار داد.

هفتمین عضو شورای اسلامی شهر ساری در حالی روز گذشته دستگیر شد که پیش از این نیز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی زمزمه هایی مبنی بر احتمال دستگیری این عضو وجود داشت.

رییس روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خبر دستگیری هفتمین عضو شورای اسلامی شهر ساری را به اتهام فساد مالی تایید کرد.

رییس روابط عمومی اداره کل دادگستری مازندران از قول رییس کل دادگستری مازندران اظهار داشت: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، هفتمین عضو شورای شهر ساری به اتهام فساد مالی به دستور مقام قضایی، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.