استاندار مازندران از بیخ برگزار کنندگان جشنواره اسب ایرانی خبر داد.

استاندار مازندران از بیخ برگزار کنندگان جشنواره اسب ایرانی خبر داد و گفت: پرونده برگزار کنندگان این جشنواره با دقت مورد بررسی قرار می گیرد و اگر لازم باشد برخورد قانونی و اداری شدیدتری با آنها انجام خواهد شد.

به گزارش جماران، احمد حسین زادگان با ابراز تأسف از کم توجهی برخی شهروندان به مقررات ستاد مقابله با کرونا ، تایید کرد که جشنواره اسب ایرانی بدون توجه به مصوبات کرونایی استانی و شهرستانی در بخش لاریجان شهرستان آمل و در منطقه رینه برگزار شد.

وی گفت : به محض این که متوجه برگزاری چنین برنامه ای شدم ، دستور بررسی چگونگی برگزاری این جشنواره و برخورد با عاملین آن را صادر کردم که در مرحله اول شهردار شهر رینه و بخشدار لاریجان توبیخ شدند.

رییس ستاد مقابله با کرونای مازندران هرگونه بی توجهی به مقررات مقابله با کرونا را بازی کردن با جان مردم توصیف کرد و افزود : پس از توبیخ این افراد نیز پرونده آنها برای بررسی بیشتر در اختیار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی به عنوان جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا قرار گرفت.

حسین زادگان با تاکید بر این که برگزاری این جشنواره مجوز نداشته و غیرقانونی محسوب می شود ، گفت : پرونده برگزار کنندگان این جشنواره با دقت مورد بررسی قرار می گیرد و اگر لازم باشد برخورد قانونی و اداری شدیدتری با آنها انجام خواهد شد.

استاندار مازندران افزود : علاوه بر این ، برای سایر دست اندرکاران برگزاری جشنواره هم درخواست برخورد قانونی می شود و احتمال ارسال پرونده به قوه قضاییه هم منتفی نیست.

رییس ستاد استانی مقابله با کرونا مازندران گفت : هم اکنون وضعیت کرونا در هفت شهرستان استان از جمله آمل قرمز است و در این شهرستان ها ضمن تعطیلی تالارهای عروسی و اجتماعات مشابه برای عزا و عروسی ، برخی محدودیت های دیگر نیز برای کاهش ابتلا به بیماری کرونا در دست اقدام است.

حسین زادگان افزود : مردم استان باید در شرایط فعلی کرونا در استان مازندران همانند اکثر استان های کشور و دیگر مناطق جهان برخی محدویت ها از جمله استفاده از ماسک و رعایت سایر پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را به صورت جدی مورد توجه قرار دهند تا بتوانیم سرعت انتقال ویروس را کاهش دهیم .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.