رئیس اداره فناوری های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد: کشاورزان این استان صاحب کارت سوخت می شوند.

رئیس اداره فناوری های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران مراحل اجرایی پلاک گذاری تراکتور را تشریح کرد و گفت: راننده ماشین های کشاورزی هم باید مانند دیگر رانندگان کارت سوخت داشته باشند.

به گزارش جماران، بهمن نادری در جلسه آموزشی شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی که با حضور مسوولین مراکز و کارشناسان مکانیزاسیون شهرستان های محمودآباد، فریدونکنار و نور در جهاد کشاورزی محمودآباد برگزار شد، مراحل چگونگی شیوه نامه اجرایی پلاک گذاری تراکتور با همکاری شرکت تعاونی دهیاران را تشریح کرد.

رئیس اداره فناوری های مکانیزه کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران افزود: پلاک گذاری به معنی هویت دهی به ماشین آلات و کشاورزی کشور است که با دریافت پلاک راهنمایی و رانندگی، ماشین دارای سند رسمی شده و سرمایه کشاورزان هویت پیدا می کند.

وی با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم که شأن کشاورزان در زمان دریافت سوخت حفظ شود، تصریح کرد: می خواهیم راننده ماشین های کشاورزی هم مانند دیگر رانندگان کارت سوخت داشته باشد و در این کارت، سوخت ذخیره شود و بتواند مدیریت کند تا سهمیه‌اش از بین نرود.

نادری با بیان اینکه بعد از انجام پروسه پلاک گذاری در استان، تخصیص سوخت با شارژ کردن سوخت بر روی یکی از کارت های بانکی متقاضی انجام می شود، اظهار کرد: مسوولان حوزه پلیس راهور و سوخت و حوزه سیستم های نظارتی به ما کمک می کنند تا این پروژه عملیاتی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.