حسن پورقربان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش مومنانه، با همکاری مردم خیر و نوع دوست شهرستان بهشهردر مرحله دوم پنج هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی در شهرهای بهشهر، رستمکلا، خلیل شهر و منطقه زاغمرز و روستاهای مرکزی و یانه سر توزیع شد.

وی ادامه داد: با شروع ماه مبارک رمضان طرح مواسات و کمک مومنانه اجرایی شد و همچنین با تلاش انجام شده غذای گرم براساس پروتکل های بهداشتی در بین نیازمندان توزیع شده است.

پورقربان با اشاره به اینکه در مرحله اول کمک مومنانه، چهار هزار بسته معیشتی با اجرای  رزمایش کمک مومنانه میان خانوارهای آسیب‌پذیر این شهرستان توزیع شد؛ یادآور شد: ارزش هر بسته معیشتی ۳۰۰ هزار تومان است.

 فرمانده سپاه ناحیه بهشهر گفت: این بسته ها عمدتا بین افراد تحت پوشش کمیته امداد ، دست فروشان و کارگران روز مزد و افراد کم برخوردار که به خاطر ویروس کرونا بیکار شدند ، توزیع شد.

وی گفت : مردم و خیران بهشهر در زمان شیوع کرونا هم آرام ننشستند و با تهیه و تولید روزانه پنج هزار ماسک و گان و تهیه مواد ضدعفونی کننده با قوت و جهادی وارد عمل شدند.

پورقربان گفت: مرحله سوم رزمایش مومنانه در عید سعید فطر اجرا می شود  و کمک مومنانه در بین نیازمندان این شهرستان در شهر و روستاها توزیع می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.