به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان عصر یکشنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اعلام وضعیت سفید کرونا در چهار شهرستان استان اظهار داشت: طبق بررسی‌ها وضعیت شهرستان‌های محمودآباد، کلاردشت، میاندرود و سوادکوه شمالی از نظر کرونا و شیوع آن سفید شده و معیار انتخاب شهرستان‌های سفید، کاهش شمار افراد بستری شده کرونایی است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مذهبی با حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان‌ها از فردا شروع می‌شود خواستار توجه به برنامه‌های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلای به بیماری شد و گفت: در صورت ابتلای جدید بیماری، شهرستان‌ها از لیست سفید خارج خواهند شد و برنامه‌های مذهبی در آن ممنوع خواهد شد.

استاندار مازندران درباره ازسرگیری و فعالیت مشاغل ضروری و اورژانسی نظیر دندانپزشکی نیز گفت: درباره فعالیت این مشاغل تصمیم گیری خواهد شد.

حسین زادگان همچنین از فعالیت فیزیوتراپیست ها در استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از امروز خبر داد.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی گفت: در مجموع وضعیت مدیریت و مهار کرونا در استان مثبت است.

وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در همه مناطق به ویژه شهرستان‌های سفید ضروری دانست و گفت: اینکه خطری در شهرستان‌های سفید وجود ندارد، کاملاً اشتباه است و باید به موارد بهداشتی توجه ویژه شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.