به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهرداد بابایی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران از توزیع بیش از یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه طی سه مرحله در این شهرستان خبر داد و با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد کمک مؤمنانه اظهار کرد: منویات مقام معظم رهبری در مورد کمک مؤمنانه برای رسیدگی به امور معیشتی نیازمندان آسیب‌دیده از بیماری کرونا یک اقدام انقلابی و شرعی است که امیدواریم با مشارکت همه گروه‌ها بتوانیم آن را به‌خوبی و توأم با تکریم برگزار کنیم.

وی بابیان اینکه بیماری کرونا یک امتحان الهی است عنوان کرد: مردم ایران همواره در شرایط سخت، همدلی، نوع‌دوستی و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خود را به نمایش گذاشتند و این‌یک موهبت بزرگ و ارزشمندی است که سایر کشورها به این شکل از آن محروم هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار تصریح کرد: متأسفانه ویروس کرونا بسیاری از خانواده‌ها را ازلحاظ معیشتی دچار چالش کرده و در این شرایط نیاز است یاری‌رسان برادران و خواهران مؤمن خود باشیم تا از این شرایط عبور کنیم.

بابایی با اشاره به اینکه مردم فهیم و متدین این شهرستان در گام اول بسیج ملی مبارزه با کرونا جلوه‌های زیبایی از ایثار، همدلی و فداکاری را به نمایش گذاشتند گفت: اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در آستانه ماه مبارک رمضان با استقبال تحسین‌برانگیز خیرین، بسیجیان و مردم این شهرستان قرار گرفت و تاکنون اقدامات بسیاری خوبی انجام پذیرفت.

وی افزود: این رزمایش هیچ مانعی در مسیر جمع‌آوری کمک‌های دیگر نیست و همه گروه‌ها می‌توانند در این امر خداپسندانه مشارکت کنند و به میزان توان خود یاریگر نیازمندان باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار بابیان اینکه طی سه مرحله این رزمایش در شهرستان اجرایی می‌شود گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان این رزمایش عملیاتی می‌شود و طی سه مرحله بیش از ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا توزیع می‌شود.

گفتنی است شماره‌حساب ۳۱۴۸۴۲۳۹۲۵۵۲ و یا شماره کارت (۶۲۷۳-۸۱۱۱-۴۸۸۶-۹۹۰۹) به نام مجمع خیرین محرومیت‌زدایی شهرستان (امیری- اسدی) جهت واریز کمک‌های مؤمنانه شهروندان جویباری اختصاص‌یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.