به گزارش روز سه شنبه از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی گفت : در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق منابع ملی، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری در امر خرید و فروش سوخت های قاچاق و غیر مجاز فعالیت گسترده دارند، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران دریافتند، فردی اهل گرمسار منزلی را در آن روستا اجاره و سوخت های غیر مجاز را از جایگاه ها و مرغداری ها تهیه و به آن مکان منتقل می کند و پس از دپوی سوخت های قاچاق در یک مخزن ۳۰ هزار لیتری در فرصت های مختلف با استفاده از خودرو در پوشش های مختلف آن را به فروش می رساند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران اظهار کرد: با شناسایی متهم و محل دپوی سوخت قاچاق، ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از این محل موفق شدند، ۱۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق را کشف کنند.

سرهنگ تقدیسی افزد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کشفیات ۷۰۰میلیون ریال برآورد شده و سوخت مکشوفه به شرکت پخش فرآورده های نفتی تحویل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.