به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، مهدی رازجویان افزود : بسته های مواد بهداشتی و ضد عفونی که شامل ژل دست و سایر تجهیزات حفاظتی برای مقابله با ویروس کروناست، در اختیار خانوارهای کم درآمد این استان قرار داده می شود.
به گفته وی این دومین باری است که بنیاد برکت پس از شیوع ویروس کرونا در استان مازندران اقدام به اهداء بسته های حفاظتی برای مقابله با این ویروس می کند.
رازجویان اظهارداشت : علاوه بر آن کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز یک هزار بسته تجهیزات حفاظتی به استان مازندران اهداء کرد که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی این استان قرار می گیرد.
قدردانی از شهرداران و دهیاران مازنی 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارمازندران از همراهی و همکاری شهرداران و دهیاران این خطه شمال کشور در اجرای طرح ضد عفونی معابر و میادین شهر و روستا برای مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.
رازجویان اضافه کرد : طرح ضدعفونی معابر و میادین عمومی شهرها و روستاهای این استان تا پایان شکست ویروس کرونا در این خطه شمال کشور ادامه خواهد یافت.
نخستین بار  ویروس کرونا در مازندران سی ام بهمن ماه با شناسایی دو بیمار مشکوک در بابل اشکار شد و با گذشت حدود ۴۰ روز از شیوع این ویروس در استان حدود یک هزار ۲۰۰ بیمار در بیمارستان های علوم پزشکی مازندران و بابل تحت درمان قرار دارند و در این مدت نیز بیش از دو هزار نفر پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.
در مازندران از چهار هزار و ۳۰۰ تخت بیمارستانی حدود ۶۰ درصد برای بیماران کرونایی پیش بینی شد که طبق اظهارات استاندارمازندران به دلیل کاهش سرعت انتقال حدود ۵۰ درصد از این تخت ها هم اکنون خالی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.