سعید یزدانی عصر امروز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که این اقدام در اجرای طرح " فاصله اجتماعی " که مصوب ستاد ملی کرونا است و بر اساس دستور استاندار مازندران با هدف قطع کردن زنجیره ویروس کرونا صورت می گیرد.

وی با اعلام اینکه حسب دستور استاندار مازندران مقرر شد تا همه شهرستان ها با کنترل از ورود افراد غیربومی به شهرستان خود جلوگیری کنند ، گفت که افرادی می توانند وارد شهرستان سوادکوه شوند که سه معیار پلاک خودروی ، کدملی و یا بیمه نامه خودروی آنها متعلق به این شهرستان باشد .

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه اگر  افرادی دارای این مشخصات نباشند از ورد آنان جلوگیری خواهد شد ، ادامه داد : در صورت مشاهده افراد غیربومی به این شهرستان علاوه بر آنکه خودروهایشان توقیف می شود ، ۵۰۰ هزار تومان هم جریمه خواهند شد.

یزدانی در خصوص افرادی غیربومی که به عنوان کارمند در شهرستان سوادکوه مشغول فعالیت هستند ، توضیح داد : برای این افراد هم در فرمانداری تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد .

فرماندار سوادکوه در پایان در خصوص تب سنجی در این محور هم گفت که به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ، طرح تب سنجی در چهار شیفت در محور سوادکوه در حال انجام است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.