سعدی عبدالهی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و مصوبه ستاد مبارزه با این ویروس استان مازندران طرح نظارت بر بازار توسط بازرسین اداره صنعت و معدن سوادکوه در دو نوبت کاری در حال انجام شدن است که در این راستا طی سه روز ۲۵۰ مورد بازرسی صورت گرفت که نتیجه آن پلمب و اخطار به متخلفان بوده است.

وی افزود : در این مدت برای ۲۵ واحد صنفی که از اجرای مصوبه سرباز زدند و با وجود ممنوعیت ، محل کسب و کارشان را تعطیل نکردند اخطاریه ارسال شد و ۱۰ واحد صنفی هم پلمب شدند.

این مسئول با اعلام این که برای یک واحد صنفی هم به خاطر گران فروشی پرونده تعزیراتی تشکیل شد ، گفت : با توجه به اینکه سلامت مردم در اولویت است هیچ عذری پذیرفته نیست و با واحدهای صنفی متخلف بلافاصله برخورد قانونی می شود .

بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونای مازندران که برگرفته از مصوبه ملی است ، تمامی واحدهای صنفی به جزء نانوایی ، قصابی ، مرغ فروشی ، خواربار و لوازم بهداشتی تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل هستند.

رییس اداره صنعت سوادکوه همچنین گفت که به منظور پیشگیری از ویروس کرونا ۳۰ مورد بازدید از نانوایی های سطح شهرستان صورت گرفت که خوشبختانه تخلفی مشاهده نشد.

وی افزود : همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته یک واحد صنعتی واقع در شهرک صنعتی شورمست شهرستان هم تولید مواد ضدعفونی کننده را برای تامین نیاز شهرستان آغاز کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.