مجتبی حبیب نژاد روشن روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود:  با همکاری شبکه بهداشت و بهورزها در این شهرستان شهروندان پاسخ دریافت کرده اند و همچنین سامانه ارزیابی و خوداظهاری هم در حال انجام شدن است.

وی با اعلام اینکه به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مانور عملیاتی ضدعفونی اماکن با تجهیزات کامل انجام شده است ، گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ۲۰ هزار عدد ماسک بهداشتی رایگان در بین شهروندان سیمرغی توزیع شده است .

فرماندار شهرستان سیمرغ از ضدعفونی و گندزدایی معابر و کوچه های این شهرستان خبر داد و افزود : به منظور مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی اماکن از قبیل ایستگاه تاکسی ، ناوگان عمومی، بانک و دستگاه های اجرایی انجام و یا در حال انجام شدن است .

حبیب نژاد در خصوص مصوبه ستاد پدافند غیرعامل پیشگیری و مبارزه با کرونا استان مازندران در خصوص تعطیلی اصناف غیرضروری در شهرستان سیمرغ ، گفت : طی بازدید های به عمل آمده اصناف در سطح این شهرستان همکاری خوبی داشته اند و هیچ واحد صنفی هم تاکنون پلمب نشده است .

وی در پایان از تعطیلی بازار هفتگی شهرستان سیمرغ با بیش از ۱۰۰ سال قدمت خبر داد و گفت که به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ۳ هفته بازار هفتگی این شهرستان را تعطیل کرده ایم تا بتوانیم با کمک هم هر چه زودتر این ویروس را ریشه کن کنیم .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.