علی اصغر احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیشترین مقدار بارش طی ۲۴ساعت گذشته را در شهرستان نوشهر با ۹۶ میلی متر اعلام کرد و افزود: اگرچه با بالا آمدن جریان آب در برخی از رودخانه های استان از جمله تلار ، سیاه رود در قائشمهر و تجن در ساری مشکلاتی در تردد روستاها به وجود آمده است ،اما خسارتی نداشته ایم.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی مازندران هوای استان امروز سه شنبه پنجم فروردین ماه ابری همراه با بارش پراکنده باران بتدریج با کاهش ناپایداری خواهد بود و از فردا  چهارشنبه ۶ فروردین هوای استان  صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما، در مناطق غربی استان نیز گاهی با افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

اداره کل هواشناسی مازندران همچنین پیش بینی کرد که آسمان مازندران در پنجشنبه و جمعه این هفته نیز نیمه ابری گاهی ابری همراه با بارش خفیف و پراکنده باران خواهد بود.

جاده های کوهستانی مازندران لغزنده است

رئیس پلیس راه مازندران نیز از بارش خفیف برف از صبح امروز در تمامی جاده‌های کوهستانی استان خبر داد و گفت که سطح جاده های استان نیز لغزنده است.

سرهنگ علیرضا قدمی با اعلام این که در محدوده گدوک در جاد ه سوادکوه مه غلیظ نیز گزارش شده است ، ادامه داد: تردد خودروها در محورهای چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی بر لزوم همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی استان مازندران تاکید کرد.

شرکت آب منطقه ای مازندران نیز اعلام کرد که با مدیریت بر سدها ، بارندگی ۲۴ ساعته گذشته به درستی کنترل شد و اصلا منجر به سیلاب و خسارت به سردهنه های کشاورزی نشده است.

بنابر این گزارش از آن جایی که بارش در ارتفاعات به صورت برف بوده و بارندگی ها در دشت نیز حالت شدت همراه با سیلابی نبوده است ، خسارتی به وجود نیامد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.