خیر بابلی مصطفی خورشیدی برای کمک به بیماران مشکوک به کرونا این مقدار مواد شوینده را به بیمارستان هایی که بیماران مشکوک به کرونا در بابل بستری هستند اهدا کرد.

مصطفی خورشیدی  روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : در این مقطع زمانی هر ایرانی که ظرفیت کمک برای مبارزه با این ویروس را دارد، باید به میدان بیاید.

 وی گفت : برخی از هموطنان ما با علم پزشکی خود به میدان آمدند و بنده احساس کردم که با این روش می توانم به هموطن هایم کمک کنم .

 این خیر بابلی که پیش از این هم در کارهای خیرخواهانه کمک به ایتام و خانواده‌های محروم نقش زیادی داشت: بیان کرد: با برخی از خیرین دیگر بابلی صحبت کردم و آنها هم علاقه مند هستند تا در این بخش ورود پیدا کنند .

 وی گفت : امروز بسیاری از شهروندان  برای برخی از اقلام جهت پیشگیری  ویروس کرونا مشکل دارند که خیرین باید ورود پیدا کنند.

  این خیر بابلی اظهار داشت : این ۴۰۰ لیتر مواد شوینده که شامل مایع شستشوی دست و سفید کننده است به بیمارستان‌های میناگر و یحیی نژاد بابل که بیماران مشکوک به کرونا در آنجا بستری هستند اهدا شد.

تاکنون ۱۳۰ بیمار مشکوک به ویروس کرونا در این دو بیمارستان میناگر و شهید یحیی نژاد بابل بستری شدند و تا زمان بهبودی تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

هم اکنون روزانه ۲۰۰ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی ، بیمارستان ها و کلینیک های شهرستان بابل مراجعه می کنند و این روند همچنان روند صعودی دارد.

شهرستان بابل با جمعیت ۵۳۶ هزار نفری یکی از پرجمعیت ترین شهرستان های مازندران است که دارای ۶ بخش و هفت شهر است.

هفت بیمارستان آموزشی درمانی هم اکنون زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بابل خدمات درمانی مورد نیاز را به بخشی از مردم مازندران ارائه می دهد.

 این بیمارستان ها شامل آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد ، شهید بهشتی ، بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا ، بیمارستان کودکان امیرکلا ،مرکز ناباروری فاطمه الزهرا  و همچنین بیمارستان پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر است.

دانشگاه علوم پزشکی بابل مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران ۹ دانشکده حدود چهار هزار دانشجو و ۳۶۰ عضو هیئت علمی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.