به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری افزود : جلسه کمیته پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف استان مازندران صبح امروز با حضور اعضای این کمیته برگزار شد و در این جلسه برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا این تصمیم اتخاذ و به شهرستان های ابلاغ شد . 

وی گفت : رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی کردن مسیرهای ورودی و خروجی زائران در بقاع متبرکه استان ضروری است و به تمامی هیأت‌های امنا و مدیران بقاع متبرکه استان دستور داده شد روزانه به صورت مرتب اقدام به ضدعفونی کردن اماکن مذهبی کنند.

مدیر کل اوقاف مازندران ادامه داد : خادمان آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه موظف هستند روزانه سطوحی را که در معرض تماس عمومی قرار دارد به صورت مرتب با موادهای شوینده ضدعفونی کنند.

وی گفت : برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری هرگونه اجتماع و مراسمات مذهبی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان تا اطلاع‌ثانوی ممنوع است.

حیدری با اشاره به اینکه بعضی از زائرسراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه استان فاقد مواد ضدعفونی کننده هستند، گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی تا اطلاع ثانوی امکان پذیرش مسافرین و زائرین در امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران وجود ندارد و از این رو اسکان زائران و مسافران در زائرسراهای بقاع متبرکه ممنوع اعلام می‌شود. 

مازندران بیش از یک هزار و ۳۰۰ امامزاده دارد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.