به گزارش خبرنگار مهر، تیم رایکا بابل در چارچوب هفته بیست وپنجم رقابت‌های لیگ یک دسته باشگاه‌های کشور عصر یکشنبه در ورزشگاه هفت‌تیر بابل میزبان تیم سپیدرود رشت بود ودر نهایت میهمان مدعی و با سابقه لیگ برتری خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد تا قدم سرمربی جدید برای بابلی‌ها خوش یمن باشد.

بابلی که برای فرار از انتهای جدول حساب ویژه برای کسب ۳ امتیاز این بازی خانگی باز کرده بودند، از همان ابتدا با حمایت اندک هواداران خود بازی را هجومی وبا انگیزه برابر میهمان گیلانی خود آغاز کردند.

تیم رایکا دراین دیدار، ابتدا توسط " مهراد حیدری" در دقیقه ۲۰ گل نخست خود را وارد دروازه تیم سپیدرود کرد تا شادی به ورزشگاه هفت تیر بابل بازگردد. تیم مس که با دریافت این گل درشوک فرو رفته بود، درکمتر از ۵ دقیقه آن را جبران کرد و در دقیقه ۲۵ توسط " یاسر حاتم زاده" بازی را در به تساوی کشاند.

دو تیم پس از گل، درتلاش برای کنترل بازی بودند که در وقت‌های اعلام شده نیمه نخست، ابتدا تیم رایکا توسط " محسن آقایی" به گل دوم خود دست یافت، اما در آخرین ثانیه‌های این نیمه " یاسر حاتم زاده" دومین گل خودش وتیم سیپدرود را به ثمر رساند تا دو تیم با تساوی پرگل ۲ بر ۲ راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم مسابقه، دو تیم برای بهبود شرایط خود صاحب چند موقعیت روی دروازه یکدیگر شدند که دریکی از جدی ترین این موقعیت‌ها، تیم رایکا بابل توسط " مهراد حیدری" در دقیقه ۶۳ صاحب گل سوم خود شد تا با این گل ورزشگاه هفت تیر این شهر را به مرز انفجار وشادی پس از گل برساند.

در ادامه وپس از گل سوم تیم بابل، رشتی ها تلاش زیادی برای تساوی و کسب حداقل امتیاز داشتند که درنهایت شاگردان" رحمان رضایی " در تیم رایکا بابل در نخستین حضور این مربی روی نیمکت موفق به کسب ۳ امتیاز ارزشمند هفته بیست وپنجم وپیروزی در دربی شمالی‌ها شدند.

تیم رایکا بابل درشرایطی صاحب چهارمین پیروزی این فصل خود شد که کمتر هواداری حتی تصور تساوی این تیم در بازی خانگی داشت.

تنها نماینده مازندران درپایان هفته بیست وپنجم این رقابتها ۲۳ امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم سپیدرود رشت با صعود یک پله‌ای جای این تیم را در رده شانزدهم جدول رده بندی این رقابتها گرفت.

رحمان رضایی ششمین سرمربی تیم رایکا بابل دراین فصل بود که درپایان هفته بیست وچهارم این رقابت‌ها سکان هدایت تنها نماینده مازندران را برعهده گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.