به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره جشنواره موسیقی فجر دوشنبه شب با اجرای گروه موسیقی پاپ به خوانندگی شهاب مظفری در ساری آغاز شد.

این جشنواره همزمان با برگزاری سی و پنجمین جشنواره ملی موسیقی فجر در تهران از ۲۸ تا ۳۰ بهمن ماه در ساری باهمکاری انجمن موسیقی این استان، برای نخستین بار با اجرای ۵ گروه برگزار می‌شود.

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این خصوص به خبرنگار مهر اظهار داشت: سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به عنوان مهم‌ترین رویداد موسیقیایی کشور در حالی برگزار می‌شود که استان مازندران نیز در سال جاری برای نخستین بار میزبان این جشنواره شده است.

وی تصریح کرد: مردم مازندران در طول زمان نشان داده اند که هنر را دوست دارند و از درک معناهای عمیقش لذت می‌برند و همین امر برای تقویت روحیه خدمتگزاری ما صدچندان اثرگذار است.

این مسئول فرهنگی و هنری استان همچنین تصریح کرد: جشنواره استانی موسیقی فجر با حمایت ویژه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر و در راستای همراهی با مردم سیل زده از استان سیستان و بلوچستان آغاز شده و طی برگزاری آن، یاد و خاطره جانباختگان سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی نیز گرامی داشته می‌شود و نخستین دوره جایزه موسیقی و رسانه و جایزه ترانه سال از برنامه‌هایی خواهد بود که برای نخستین بار در آن برگزار خواهند شد.

شهاب مظفری خواننده پاپ در روز دوشنبه ۲۸ بهمن در دو سانس ۱۸ و ۲۱ به اجرای برنامه پرداخت و گروه سنتی تنبور دالاهو به سرپرستی هوشنگ امیریان در روز سه شنبه ۲۹ بهمن ساعت ۱۸، گروه محلی مازرون به سرپرستی رضا دیوسالار سه شنبه ۲۹ بهمن ساعت ۲۱، گروه محلی کایر به سرپرستی سید جمال محمدی چهارشنبه ۳۰ بهمن ساعت ۱۸ و گروه سنتی اقبال آذر به سرپرستی سبحان مهدی پور ساعت ۲۱ چهارشنبه در سالن هلال احمر ساری روی صحنه می‌روند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.