خاک سپاری پیکر آیت االله طبرسی در گلزار شهدای ملامجدالدین ساری بر اساس وصیت این مرحوم صورت گرفته است.

مراسم تشییع پیکر نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز از میدان شهید قاسمی شهر ساری آغاز شد.

در این مراسم مسئولان کشوری و استانی از جمله علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ، علی نبیان رییس سازمان ملی زمین و مسکن ، محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران و ربیع فلاح استاندار سابق این استان حضور داشتند.

شرکت کنندگان در مراسم با نوحه خوانی و عزاداری پیکر آیت الله طبرسی را در طول مسیر تا رسیدن به آرامگاه ملامجدالدین تشییع کردند.

بر اساس برنامه ای که ستاد ارتحال آیت الله طبرسی منتشر کرده است ، نماز لیله القدر این مرحوم امشب پس از نماز مغرب و عشاء توسط حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در مصلی ساری می شود.

مراسم سوم آیت الله طبرسی هم فردا پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح با حضور آحاد مردم و سخنرانی حجت الاسلام " احمد مروی " تولیت آستان قدس رضوی و  نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در محل مصلی برگزار می شود.  

آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران پس از تحمل مدت‌ها رنج بیماری روز شنبه هفته جاری در بیمارستان ساسان تهران درگذشت. 
طبق برنامه و تصمیم بیت آیت الله طبرسی ، پیکر این عالم ربانی ابتدا  ۲۱ بهمن درشهرستان قم تشییع شد و روز گذشته سه شنبه به ساری انتقال یافت.

 آیین وداع با پیکر مرحوم آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی‌فقیه در مازندران و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری نیز شب گذشته در مصلی شهر ساری برگزار شد.

آیت الله طبرسی از سال ۷۸ به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران منصوب شد و از سال ۵۹ هم امامت جمعه شهرستان ساری را بر عهده داشت.

وی آبان ماه امسال از سمت نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه ساری " به جهت بیماری و نبود توان جسمانی " استعفا کرده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.