آیت الله علی معلمی روز دوشنبه در مراسم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل افزود : در بلوک شرق که مبتنی بر ایدئولوژی کمونیستی بود ، معتقد بودند که دین همانند افیونی است و به تحقیر دین اقدام کرده بودند ، در حالی که آنها نمی دانستند که ندای دین جهاد فی سبیل الله است لذا به ظاهر قضیه می نگریستند و آن را افیون می نامیدند.

وی ادامه داد : در رژیم شاهنشناهی ، ایران جزو کشورهایی بود که رژیم صهیونیستی اسراییل را به رسمیت شناخت ، رژیمی که ۷۰ سال قبل با تصمیم آمریکا و انگلیس به عنوان غده سرطانی در قلب بلاد اسلامی بنا نهاده شد و در میان همه کشورهای اسلامی ، این ایران بود که سفیر به اسرائیل فرستاد و همچنین سفیرش را به کشور راه داد.

امام جمعه قائمشهر اظهار داشت : آنها در ایران دست به هر جنایتی که می زدند ، پلیس  ایران حق دستگیری و محاکمه آنان را نداشت و این حرکت ها بود که داد و فریاد ملت ایران را بلند کرد.

وی افزود : اینکه گفته می شود که یوم الله به حق است و خداوند قدرت نمایی کرد همین است که قدرت الهی به کمک مردم آمد تا نظام شاهنشاهی را ساقط کند و انقلاب اسلامی به پیروزی دست یابد.

معلمی گفت : اگر چه پیروزی انقلاب اسلامی ۴۱ ساله شد چون آغاز انقلاب اسلامی در ۵۷ سال بود ، ولی آغاز حرکت نهضت  اصلامی سال ۴۱ بود و از آن زمان تا بهمن ۵۷ رفته رفته منطق و کلام و پیام امام راحل گسترده شد و در سراسر کشور نفوذ کرد و به همین دلیل معتقدیم که ۵۷ سال از آغاز انقلاب اسلامی می گذرد.

وی ادامه داد : زندانی و تبعید امام (ره) از سوی رژیم شاهنشاهی نه تنها هیچ تاثیری بر روی امام و ملت ایران نگذاشت ، بلکه فریاد ملت و امام را برای سرنگونی رژیم شاهنشاهی بلندتر و نزدیکتر کرد تا اینکه انقلاب به پیروزی بزرگی دست یافت.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری همچنین به خدمات و شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت : زمزمه بود در میان مردم که سردار سلیمانی اگر کاندیدای ریاست جمهوری شود رای می آورد و اگر رییس جمهور شود کشور را متحول می کند ، در حالی که روزی این سئوال از خودش پرسیده شد؛  گفت یک مسئولیتی ولی امر برعهده بنده گذاشته و تا زمانی که این مسئولیت از دوشم برداشته نشد ، فکر دیگری نخواهم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.