سردار عبدالله ملکی در حاشیه بازدید ازغرفه خبرگزاری مهر در اولین نمایشگاه رسانه‌های غرب مازندران با بیان اینکه شهرستان چالوس در دهه ۶۰ معین منطقه سه کشور بود و لشکر ۲۵ کربلا، نیروهایش را از سه استان مازندران، گلستان و گیلان تأمین می‌کرد، افزود: این لشکر در فتح فاو نقش ویژه و ارزنده‌ای ایفا کرده است.

وی با اشاره به اینکه اولین همایش فاتحان فاو سه سال قبل با حضور فرماندهان و رزمندگان سه استان شمالی در مازندران، دومی در گیلان و سومی در گلستان برگزار شده است، گفت: دوره جدید به میزبانی شهرستان ساری در روز ۱۵ اسفندماه برگزار می‌شود و در این همایش فرماندهان و رزمندگان گردهم خواهند آمد تا تجدید خاطره‌ای داشته باشند.

وی با اظهار اینکه مازندران در دوران دفاع مقدس معین ۱۰ یگان بوده است، افزود: همایش فاتحان فاو با حضور رزمندگان و سخنرانی یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران درباره ساخت موزه مشاهیر و حماسه اسلامی در آمل گفت: زمین مورد نظر برای ساخت این موزه توسط شهرداری در حریم رودخانه واقع شده است و قرار است دوباره در این زمینه پیگیری صورت گیرد تا نسبت به ایجاد موزه اقدام شود.

اولین نمایشگاه رسانه‌های غرب مازندران تا پنجشنبه ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1344940
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.