چندی است که شایعاتی در مورد تغییر مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در رسانه های مکتوب و مجازی استان دست به دست می شود و حتی گفته شد جایگزین مدیرکل آموزش و پرورش نیز مشخص شد که یکی از روسای اداره آموزش و پرورش شهرستان های غرب مازندران بود. 

با پیگیری خبرنگار ایرنا صبح امروز چهارشنبه اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران نسبت به این مسئله اعلان بی اطلاعی کرد اما اذعان داشتند که آنها نیز شایعات را شنیده اند. 

حال اداره کل آموزش و پرورش مازندران در بیانیه ای اعلام کرد که اخبار ادعا شده در مورد تغییر مدیرکل شایعه ای بیش نبوده و صراحتا آن را تکذیب می کند.  

در این بیانیه آمده است که در روزهای اخیر، در کانال ها و فضاهای مجازی، خبرهای متعددی مبنی بر تغییر مدیرکل آموزش و پرورش مازندران منتشر و دست به دست می شود. در این خصوص به استحضار مردم شریف استان و به ویژه فرهنگیان و اولیای محترم، می رساند، این مطالب برگرفته از نگرش ها و سلیقه های شخصی است و صحت ندارد.

آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: «هدف اصحاب رسانه هایی را که این گونه خبرهای بی پایه و اساس منتشر می نمایند، بر ما مشخص نیست، اما سئوال این است که چرا باید دستگاه با عظمت آموزش و پرورش، این گونه دستخوش نگاه های شخصی گردد و با نشر ادعاهای بی پایه و اساس، فضای تعلیم و تربیت ملتهب شود.»

در این بیانیه آمده است: «آموزش و پرورش برای انجام رسالت خطیر خود، به آرامش نیاز دارد و به این دلیل که ذاتا نهادی اجتماعی است، باید به دور از هرگونه تنش و التهاب، و با حمایت گسترده مردم و مسئولان به کار خویش ادامه دهد. بی تردید آغازکنندگان این گونه رویدادهای خارج از عرف، ایجاد اختلال در روند مدیریت و دلسرد نمودن خادمان فرهنگ را وجهه همت خویش قرار داده اند که البته قابل توجیه و پسند جامعه اسلامی نخواهد بود.»

عسگری نیکزاد مدیرکل حال حاضر آموزش و پرورش مازندران اواخر سال ۹۶ بود که پس از بازنشستگی سیدعلی قاسمی رسما به این سمت منصوب و فعالیت خود را در این پست آغاز کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.