به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری مازندران ، مشکلات واحدهای تولیدی و مسایل زیربنایی شهرک صنعتی ساری از موضوعاتی بود که در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که به ریاست احمد حسین زادگان در محل این شهرک برگزار شد ، مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ، برخی مدیران ستادی استانداری ، مدیران مسئول و برخی واحدهای تولیدی - صنعتی و اعضای هیات مدیره شهرک صنعتی ساری حضور داشتند ، مسایل و مشکلات زیربنایی شهرک نظیر راه ورودی شهرک، راه های دسترسی و ملزومات آن، زباله و زباله سوز، ارزش افزوده، فیبر نوری و مخابرات، برق، خط انتقال آب، تامین اجتماعی و مسایلی از این دست مطرح شد.

استاندار مازندران پس از شنیدن مسایل و مشکلات به شرکت مخابرات 10 روز مهلت داد تا به طور کامل مشکل فیبر نوری جهت پوشش اینترنتی و مخابراتی شهرک را حل کند.

شرکت برق هم ملزم شد تا طی 2 ماه آینده روشنایی لازم و دیگر مشکلات مرتبط با برق شرکت را به طور کامل رفع نماید.

تکمیل رمپ ورودی شهرک از سوی راه و شهرسازی و خط کشی مسیر منتهی به شهرک از سوی راهداری هم ضرب الاجل های دیگری بود که توسط استاندار برای این دو دستگاه مشخص شد.

بر اساس این گزارش ، قرار شد سایر مسایل و مشکلات شهرک صنعتی ساری هم با توجه به الزمات و بستر قانونی از سوی دستگاههای متولی پیگیری و حل شود.

شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری در زمینی با وسعت 133 هکتار احداث شده و هم اکنون ۱۷۲ واحد بهره بردار در آن فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.