حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود: به برکت خون شهید سلیمانی، اتحاد ملت بیشتر شد و مردم در شهرهای مختلف با شرکت در تشییع پیکر وی و یا برگزاری راه‌پیمایی و مجالس عزاداری، بر ادامهٔ راه انقلاب تأکید کردند.

وی تأکید کرد: ترور ناجوانمردانهٔ این سردار شهید نه‌ تنها در کشور ما و جهان اسلام بلکه در کل دنیا بازتاب گسترده ای داشت و این اقدام جنایتکارانه که به دستور مستقیم ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، صورت گرفت، به نحوی گسترده در جهان محکوم شد.

امام‌جمعه نوشهر با تقدیر از پاسخ قاطع نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این ترور ادامه داد: ایران با اعلام قبلی مبنی بر انتقام، پایگاه نظامی عین‌الاسد را که در عراق و در اختیار ارتش آمریکا است هدف قرار داد و با اینکه آنان در حالت آماده‌باش بودند نتوانستند جلو حملهٔ ایران را بگیرند و موشک‌ها به اهداف از پیش تعیین شده اصابت کرد.

وی گفت: نیروهای ما توانستند با عملیات جنگ الکترونیکی و استفاده از موشک‌های رادارگریز، هیبت ظاهری ارتش آمریکا را درهم بشکنند.

مشایخ افزود : اگر ایران به ترور شهید سلیمانی پاسخ نمی‌داد، اوضاع بدتر می‌شد و آمریکا در آینده اقدامات شدیدتری بر ضد ایران انجام می‌داد.

امام‌جمعهٔ نوشهر گفت : آمریکا باید از منطقه برود و انتقام سخت که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، با اخراج کامل نیروهای متجاوز آمریکایی از غرب آسیا محقق می‌شود.

وی افزود : مجلس عراق با تصویب اخراج ارتش آمریکا از این کشور و مجلس شورای اسلامی در ایران با تصویب بودجه ۲۰۰ میلیون یورویی برای سپاه قدس، جبهه مقاومت را تقویت کردند.

امام‌جمعه نوشهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید نماینده‌ای انتخاب شود که صالح و سالم و ولایتمدار باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.