سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی روز شنبه در مراسم شهادت سردار قاسم سلیمانی که در مسجد جامع بالا محله جویبار برگزار شد، افزود: امسال فاطمیه زودتر آغاز شده و این ایام با شهادت فرزند معنوی حضرت فاطمه زهرا (س) ، سرباز ولایت کسی که تمام وجودش را برای دفاع از اسلام و انقلاب گذاشته است، آغاز شد.

وی به پاره ای از صحنه های حضور سردار سلیمانی برای خنثی شدن توطئه های دشمن اشاره  کرد و گفت : هنگامی که داعش در ۱۸ کیلومتری بغداد قصد فتح این شهر را داشت با حضور به موقع و شجاعانه سپاه پاسدار به فرماندهی سردار سلیمانی تمام نقشه های دشمن خنثی شد .

فرمانده سپاه کربلا مازندران به سرمایه گذاری  ۲۰ ساله آمریکا بر روی داعش اشاره  کرد و ادامه داد: بنا بود تا در یک جنگ کوتاه مدت آنان شیعیان لبنان را نابود کنند ، اما با حضور به موقع سردار سلیمانی عملیات آنان خنثی و در یک جنگ ۳۳ روزه برای اولین بار اسرائیل شکست خورد.

سردار بابایی بیان کرد : هرجا سردار سلیمانی ، سپاه و بسیج حضور داشتند ، مردم مطمئن بودند که فرزندانشان کشته نمی شوند و همه احساس آرامش و امنیت داشته اند.

وی با اعلام اینکه سردار سلیمانی به هیچ عنوان دوست نداشت کسی از او تعریف کند ، گفت  : سردار سلیمانی در سختی ها و در صحنه های خطر همیشه به داد مظلوم می رسید .

فرمانده سپاه کربلا مازندران بیان کرد : سردار سلیمانی افتخارش این بود که سرباز ولایت باقی بماند ، ایشان کارش را برای رضای خدا انجام می داد به طوری که اثر وجودش در دل همه مظلومان و ظلم ستیزان رسوخ پیدا کرده است و همه مردم از شنیدن شهادت سردار سلیمانی ابراز ناراحتی کرده اند .

سردار بابایی با اعلام اینکه سردار سلیمانی کارش را انجام و به درجه رفیع شهادت نائل آمده است ، گفت : راه شهید سلیمانی ادامه دارد ما در آینده شاهد اینگونه حرکت ها بدون هیچ گونه سستی و خدشه ای خواهیم بود .

وی با بیان اینکه امروز جوانان با اخلاص اعلام می کنند که الگویشان سردار سلیمانی است ، افزود : سردار سلیمانی با به شهادت رسیدنش این تضمین را به ما داد که نسل بعدی آگاه تر و پرشورتر تربیت خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران به فتنه اخیر اشاره  کرد و گفت که فتنه اخیر جنگ جهانی دوم بود که با درایت خنثی شد ، هدف دشمن انقلاب ایران اسلامی بوده است آنان هنگامی که دیدند با جنگ نظامی نمی توانند بر ایران پیروز شوند ، ضربه و توطئه های خود را به دست عده ای از داخل گذاشته اند ، بنابراین شهادت چنین دلیرمردانی باید ما را آگاه کند.

سردار بابایی با اعلام اینکه درست است که خبر به شهادت رسیدن سردار سلیمانی عواطف احساسی ما را جریحه دار کرده است گفت : نباید هیچ گاه این موضوع را فراموش کنیم که سردار سلیمانی ۴۱ سال در صحنه های خطر جنگید بنابراین باید راه ایشان زنده بماند ، از هنگام به شهادت رسیدن سردار سلیمانی به بعد اثر و برکت ایشان برای راه سید الشهدا که راه انقلاب و قیام سید الشهدا است پیش از زمان حیاتش ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در پایان از برنامه ۴۰ روزه بزرگداشت سردار سلیمانی در روستاها و شهرهای سطح این استان خبر داد.

سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس بامداد روز گذشته جمعه بر اثر حملات هوایی آمریکا در عراق به شهادت رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.