این تصادف در روستای صلحدارکلا یکی از پرحادثه ترین روستاهای شهرستان بابل به لحاظ میزان تصادف گزارش شده و به گفته شاهدان عینی برای بیرون کشیدن جسد این زن که در دم جان باخت از داخل پراید از سوی نیروهای امدادی زمان طولانی صرف شد.

شهرستان ۵۳۶ هزار نفری بابل دارای ۶۱۳ روستا و آبادی در قالب ۶ بخش ، ۱۱ دهستان و هفت شهر است.

از جمله نقاط حادثه خیز جاده‌های استان مازندران که همواره حوادث خونبار آن با کشته و زخمی‌های متعدد و تقریباً هر هفته تیتر اول رسانه‌های استانی و ملی است، محورهای جنوبی شهرستان بابل با داشتن سه بخش بندپی غربی، بندپی شرقی و بابلکنار است.

گفتنی است که در سال ۹۷ جاده بندپی غربی شاهد ۸۰ مورد تصادف بود که سه مورد فوتی و ۱۰۱ مورد مصدوم داشت و به گفته نیروی انتظامی منطقه چندین نفر از آنها نقص و قطع عضو شدند.

از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۲۰ نفر در سه جاده جنوبی شهرستان بابل کشته شدند که بیشترین آن در جاده بندپی غربی بود.

در تاریخ پنجم تیرماه امسال نیز تصادف یک کامیون با خودروی سواری در جاده بندپی غربی بابل با دو کشته از طریق ایرنا منتشر شد که این تصادف در محدوده روستای صلحدار کلا رخ داده بود.

بدلیل عدم وجود شانه خاکی و کم عرض بودن جاده بندپی غربی با کمترین استاندارد سالانه تعدادی از هموطنان مان در اثر تصادف به کام مرگ می روند.

مردم بندپی غربی بابل نیز چهارم آبان ماه امسال نیز بعد از تصادفات منجر به مرگ و پی در پی، جاده بندپی غربی به بابل را با آتش زدن لاستیک بستند و خواهان حل مشکل این جاده از سوی مسوولان شده بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.