حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: امروزه به برکت انقلاب اسلامی بسیاری از قطعات و ملزومات نظامی کشور توسط فرزندانمان تولید می شود.
وی با اشاره به هفتم آذر روز نیروی هوایی، گفت: موشک جماران متشکل از یک میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه به دست جوانان متخصص و متدین ایران اسلامی تولید شده است.
خطیب جمعه ساری افزود: برخی از رشته های تحصیلی دانشگاه نیروی دریایی مازندران تنها در چهار کشور جهان وجود دارد و اینک نیز تقاضای ارتقای تحصیلی تا درجه دکترا کرده است.
او با اشاره به اینکه "مدیریت جهادی" تنها با بها دادن به جوانان و بهره گیری از دانش و تخصصشان امکان پذیر است، از عموم مسئولان خواست تا جهت حل مشکلات آنان بکوشند.
امام جمعه ساری از نمایندگان مجلس هم خواست تا در راستای رفع معضلات کشوری کارآمدتر عمل کنند.

محمدی لایینی با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله مدرس که روز مجلس نام گرفته است، افزود: مردم با بینش و معرفت بیشتری در انتخابات آینده شرکت کنند و خانه ملت را به اهلش بسپارند.
وی گفت: دفاع از آرمان ها و ارزش ها در مقابل وسوسه های دشمنان ضامن بقای انقلاب است و جدایی دین از سیاست، اتکا به غرب، پیوستن به معاهده های جهانی، عدم دخالت در مسائل منطقه و فاصله گرفتن از دانش های فاخر از قبیل هسته ای و نظامی بخشی از این وسوسه ها است.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی اصالت و کرامت مردم را نشانه گرفته و به خیال خام خود می خواهد تا شهروندان از دین و انقلاب دست بکشند.
وی افزود: آشوبهای اخیر خیابانی ادامه سیاست بنی امیه علیه حضرت علی (ع) است که از سوی دشمنان نظام مدیریت شد و توسط مردم انقلابی شکست خورد.
محمدی لایینی گفت: از دستگاه های امنیتی در برخورد با اغتشاشات اخیر قدردانی می کنم و آنان با یک رویکرد انسانی و اخلاقی در صحنه حضور یافتند و اغتشاش گران را که قصد تخریب، شرارت و آدمکشی داشتند مغلوب کردند.
وی اضافه کرد: مردم خدا جوی و انقلابی برخی از عملکرد مسئولان را قبول ندارند که صدای اعتراض آنان باید توسط رسانه ها به گوش کارگزاران برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.