مهدی گلچوب روز چهارشنبه  به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مازندران واقع در قائمشهر برپا می شود.

وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در سه بخش ، ادامه داد: سخت افزار و نرم افزار ، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه ای تی و ای سی تی و فعالیت نهادهای دولتی ، بانک ها در حوزه ای تی و ای سی تی بخش های این نمایشگاه است که حوزه شرکت های دانش بنیان بیشترین فضا برای عرضه و نمایش دستاوردهای خود را در این بخش به خود اختصاص داده اند.

مدیر کل امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: ۲ سالن این مجموعه نمایشگاهی برای عرضه تولیدات شرکت ها در نظر گرفته شد که یک سالن به وسعت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع تنها به حوزه شرکت های دانش بنیان اختصاص دارد.

وی همچنین از حضور شرکت های کشوری حوزه الکترونیک و کامپیوتر در این نمایشگاه خبر داد و افزود: تاکنون شرکت هایی از استان های تهران ، اصفهان و خراسان رضوی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند. 

گلچوب برگزاری این نمایشگاه را گامی برای معرفی آخرین دستاوردهای حوزه ای تی و ای سی تی برشمرد و ادامه داد : فراهم شدن زمینه بازاریابی مناسب و تبلیغات هدفمند برای شرکت ها از دیگر اهداف برگزاری این گونه نمایشگاه ها است .

وی برگزاری کارگاه های تخصصی و آموزشی مرتب با حوزه آی سی تی و ای تی ، آشنایی با نحوه ورود به این صنعت و چگونگی بازاریابی را از برنامه های جانبی این نمایشگاه عنوان کرد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.