حجت الاسلام یدالله غلامی روز یکشنبه درجمع راهپیمایان ساروی افزود: اگرچه مردم با بصیرت با رهنمودهای مقام معظم رهبری این بار نیز با هوشیار و بیداری کامل صف خود را از دشمنان آشوب طلب و فتنه گر جدا کردند ، اما مطالبه و اعتراض آنان نسبت به وضعیت اقتصادی و مشکلات معیشتی جدی است و باید برای حل آنها به گونه ای برنامه ریزی شود که مورد سوء استفاده قرار نگیرد.

وی با قدردانی از شرکت کنندگان در راهپیمایی استکبار ستیزی و ولایت پذیری، اظهار داشت: بدانید دشمن هرگز از دشمنی خود دست بر نمی دارد  و پیوسته در طول چهار دهه پس از انقلاب اسلامی با ایران وملت آن در جنگ است.

غلامی گفت: شدمنان براندازی نظام  در چهار دهه به بهانه های مختلف و روش های متفاوت بویژه جنگ تحمیلی ، شبیخون های فرهنگی ، توهین به مقدسات ، انرژی هسته ای و تحریم های ظالمانه در دستور کار قرار دادند، افزود: بررسی وضعیت امروز ایران در منطقه نشان می دهد که قدرت بازدارندگی ما به مراتب بالاتر از دشمنان در منطقه خاورمیانه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران افزود: نفوذ انقلاب اسلامی ایران در بین مردم لبنان، عراق، سوریه، یمن و دیگر کشورها به صورت چشم گیری افزایش یافته و این نفوذ معنوی چشم دشمنان را کور کرده است.

وی افزود: اغتشاشات اخیر به بهانه افزایش قیمت بنزین یکی از توطئه های از پیش برنامه ریزی شده دشمنان بود که مردم به درستی و هوشیاری کامل صف خود را از آشوب طلبان جدا کردند.

او ادامه داد: مردم بدانند مقام معظم رهبری با کلیات طرح افزایش قیمت بنزین را که کار کارشناسی سران قوه بوده، پذیرفتندن، اما جزئیات آن منوط به عمل کردن مسئولان است و رهبری همواره خواستار حل مشکلات  اقتصای و معیشتی مردم هستند.

غلامی گفت: دموکراسی در جمهوری اسلامی عرفی و آشپزخانه ای نیست، دموکراسی در ایران طبیبانه است که ممکن است  به مزاق برخی ها خوش نیاید.

وی افزود: برجام تاکتیک دشمن برای مهار ایران در مقوله انرژی هسته ای بود که امروز نسخه متعفنی است که وجود دارد و مسئولان باید در تصمیم گیری در این حوزه همواره به نکات و توصیه های مقام معظم رهبری اهتمام ویژه داشته باشند.

غلامی گفت: مسئولان و سیاسیون کشور از نقش داهینانه مقام معظم رهبری در خاموش کردن توطئه آشوبگران اخیر و پیروی و گوش به فرمان بودن ملت ایران عبرت بگیرند و به درستی و با برنامه در حل مشکلات مردم تلاش کنند.

راهپیمایی مردم شهرستان ساری مرکز استان مازندران که امروز با حضور پرشور مردم و با شرکت استاندار و نماینده ولی فقیه در استان مازندران  از میدان شهید قاسمی این شهر آغاز شد، به اجتماع در امامزاده یحیی انجامید.

مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا، آقا اگر فرمان دهد- ملت سر و جان می دهد، مرگ بر فتنه گر  و مرگ بر آشوب طلب انزجار خود را از حوادث اخیر در کشور اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.