نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم اعتماد سیاستگذاران در حوزه علمی داخل کشور باعث کاهش تولیدات ملی می شود .

به گزارش ایسنا مازندران، محمد دامادی در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی مازندران و بازدید از دفتر ایسنا ضمن تبریک هفته خبرنگار، عدم اعتماد سیاست گذاران در حوزه های علمی داخل کشور را از دلایل کاهش رشد تولید ملی دانست و اظهار کرد: به طور مثال تولید جلبک با مقیاسی زیاد از سوی جهاد دانشگاهی چرا نباید مورد توجه مسئولان بوده و حمایت شود

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی از سوی جهاد دانشگاهی در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: برخی از پروژه های پژوهشی این نهاد دانشگاهی به انجام رسیده و مابقی پروژه ها در دست اقدام است که نیاز به حمایت از سوی دستگاه های ذیربط و مسئولان استانی دارد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رسانه و خبرنگاران قشر زحمتکش جامعه هستند که باید مورد توجه قرار گیرند .  

دامادی در ادامه بیان کرد: در آینده ای نزدیک در خصوص مسکن خبرنگاران بحث های جدیدی با حضور وزیر راه و شهرسازی محمد اسلامی در مازندران مطرح خواهد شد تا خبرنگاران پیشکسوت، جوان یا زوج خبرنگار از این دغدغه فکری خارج شوند .

وی گفت: کلنگ خانه مطبوعات در مازندران به زمین خورد و امیدوارم در آینده ای نزدیک این پرژه به بهره برداری برسد .

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی افزود: ایسنا خبرگزاری با توانمندی و تولید بالا است و این نوع کارکرد اتفاق مثبت در رسانه استان خواهد بود و هر جایی که نام دانشجویان می آید کار به صورت علمی دنبال خواهد شد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.