به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی اصغر مونسان روز سه شنبه در حاشیه افتتاح مجموعه گردشگری شهرستان محمود آباد در جمع خبرنگاران گفت: تمام تلاش دولت شکوفایی اقتصاد محلی با تقویت گردشگری است و در این زمینه استان مازندران با توجه به ظرفیت‌های گردشگری از اولویت برخوردار است. 

وی افزود: اقدامات موثری برای تقویت زیرساخت گردشگری در استان مازندران انجام شد و تلاش خواهیم کرد مازندران به نمونه ای برای اقتصاد گردشگری و پایدار تبدیل شود. 

گردشگری دریایی مازندران چشم انتظار سرمایه گذار 

رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور همچنین با اشاره وجود زیرساخت های لازم برای گردشگری دریایی در مازندران گفت: اکنون در این زمینه فقط همت و ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی را می طلبد. 

مونسان با بیان اینکه مازندارن از اسکله و بنادر خوبی در خط ساحلی برخوردار است،افزود: سرمایه گذاری در گردشگری دریای مازندران کم هزینه و کم ریسک خواهد بود. 

وی همچنین اظهار داشت: ما تلاش داریم در کنار زیرساخت‌های گردشگری استان، فضاهای سرگرمی و تفریح را نیز به عنوان پیشران های گردشگری تقویت کنیم. 

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور  دیروز دوشنبه به منظور افتتاح چند پروژه و بازدید از ظرفیت‌های گردشگری  مازندران به این استان سفر کرد.

مونسان در این سفر ۲ روزه علاوه بر شرکت در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی مازندران از چند واحد صنایع دستی و کارگاه نمدمالی در رامسر و کارگاه سفال گری در تنکابن بازدید کرد.

۹۹۱۹/۱۸۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.