رییس پارک علم و فناوری مازندران از سفر دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور توسعه زیست بوم اقتصاد دانش بنیان و کارآفرینی به استان مازندران خبر داد.

به گزارش ایسنا مازندران، به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، علی معتمدزادگان با اعلام این خبر، گفت: کاروان علم و فناوری در روز سه شنبه به مازندران سفر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: معاون علم و فناوری ریاست ‌جمهوری و همراهانش با هدف توسعه زیست‌بوم ا قتصاد دانش بنیان و کارآفرینی و نوآوری به مازندران سفر خواهند کرد.

 رییس پارک علم و فناوری مازندران خاطرنشان کرد: ابتدا از واحد های فناوری مرکز رشد نوشهر وابسته به پارک علم و فناوری مازندران دیدن خواهد کرد و در ادامه از شرکت های دانش بنیان در این شهرستان بازدید خواهد نمود .

معتمدزادگان گفت: معاون علم و فناوری ریاست جمهوری با حضور در تنکابن از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد این شهرستان دیدن می‌کند.

وی یادآور شد: ستاری در بخش پایانی این سفر، به شهرستان رامسر رفته  و با حضور در نشست شورای اداری استان، در جمع مسئولان و فناوران استانی از لازمه‌های توسعه زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری، رونق کسب و کارهای دانش‌بنیان و استارتاپی خواهد گفت.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.